Έτσι μου Στάθηκε ο Ταΰγετος (Νικηφόρος Βρεττάκος) Έτσι μου στάθηκε ο Ταΰγετος, όπως ο κόρφος της μητέρας μου. Με πότισε γαλάζιο, αψύ αίμα ήλιο και πράσινο ως να μου δέσει την ψυχή όπως την πέτρα του, ως να χαράξει στην καρδιά μου τις βαθειές χαράδρες του να σχηματίσει μες στη ζωή μου δώδεκα κορφές να βγαίνω απάνω με μοναδικό μου όνειρο τον ήλιο. Με δίψα μου μοναδική τον ήλιο, δίψα βαθειά σαν ωκεανός, υψηλή ως το φεγγάρι, δίψα που να την λυπηθεί ο Θεός. ....Έτσι μου στάθηκε ο Ταΰγετος όσο να γεννηθούνε τα δυό παιδιά του Θεού μέσα μου: η ποίηση και η αγάπη.

.

ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

Κυριακή 25 Απριλίου 2010

ΝΕΔΟΥΣΑ- ΑΛΑΓΟΝΙΑ






























Σήμερα το πρωί περπάτησα με ένα φίλο στο μονοπάτι που οδηγεί από τη Νέδουσα στην Αλαγονία μια πολύ όμορφη διαδρομή που μετατράπηκε σε περιπλάνηση στο άγνωστο λόγω της ελλιπούς σηματοδότησης του μονοπατιού। Όμορφα πέτρινα γεφυράκια με καμάρες, ο ήχος των νερών του ποταμιού και κάπου κάπου οι ήχοι των κουδουνιών των κοπαδιών

Δυσάρεστη παρένθεση της διαδρομής τα καμένα και η διάβρωση του εδάφους άμεση συνέπεια
της καταστροφής που μας κάνει να αναρωτιόμαστε για το πως θα σταματήσει αυτό το κακό ।









Διάρκεια τέσσερις ώρες με χαλαρό περπάτημα .

1 σχόλιο:

giorgio είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΦΩΤΟ!
ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ.......

Δημοσίευση σχολίου


Read more: Go to TOP and Bottom