Έτσι μου Στάθηκε ο Ταΰγετος (Νικηφόρος Βρεττάκος) Έτσι μου στάθηκε ο Ταΰγετος, όπως ο κόρφος της μητέρας μου. Με πότισε γαλάζιο, αψύ αίμα ήλιο και πράσινο ως να μου δέσει την ψυχή όπως την πέτρα του, ως να χαράξει στην καρδιά μου τις βαθειές χαράδρες του να σχηματίσει μες στη ζωή μου δώδεκα κορφές να βγαίνω απάνω με μοναδικό μου όνειρο τον ήλιο. Με δίψα μου μοναδική τον ήλιο, δίψα βαθειά σαν ωκεανός, υψηλή ως το φεγγάρι, δίψα που να την λυπηθεί ο Θεός. ....Έτσι μου στάθηκε ο Ταΰγετος όσο να γεννηθούνε τα δυό παιδιά του Θεού μέσα μου: η ποίηση και η αγάπη.

.

ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

Δευτέρα 19 Ιουλίου 2010

ΡΙΝΤΟΜΟ







προς το φαράγγι


























πανω διακρίνεται το πηγαδιώτικο γεφύρι



















































































Παναγία η Καψοδεματούσα
















Ρίντομο















στο βάθος το Χαλασμένο Βουνό




















αγια Μαρινα










το πανηγύρι







ΡΙΝΤΟΜΟ
Ξεκινήσαμε εφτά άτομα την Παρασκευή που μας πέρασε να διασχίσουμε το φαραγγι του Ριντόμου και να φτάσουμε στο πανηγύρι της Αγιά – Μαρίνας στο εγκαταλελειμμένο χωριό από το β΄ Παγκόσμιο πόλεμο ,Ρίντομο ,που βρίσκεται κατω από το Χαλασμένο Βουνό.
Η διαδρομή με τα πόδια ήταν γύρω στις τρεις ώρες μέσα από το φαράγγι.
Ενώ η επιστροφή αρχικά είχε προγραμματιστεί να γίνει με φακούς αργα τη νύχτα από τον ίδιο δρόμο . Τελικά αυτό ευτυχώς δε χρειάστηκε αφού βρέθηκε ένα 4χ4 και μας μετέφερε πίσω.
Στο χωριό φτάσαμε γύρω στις 6:00 αφού ξεκουραστήκαμε ανεβήκαμε στο εκκλησάκι τα Αγια Μαρίνας όπου παρακολουθήσαμε την εορταστική λειτουργία.
Κατόπιν φαγητό εξαιρετικό αρνάκι ντόπιο ψημένο σε φούρνο με ξύλα, παραδοσιακό τυρί ,ζυμωτό ψωμάκι και κρασί. Όλα φτιαγμένα με αγάπη με σκοπό να ευχαριστήσουν τους προσκυνητές (και όχι το το κέρδος αφού όλα ήταν δωρεάν) . ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΌ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΖΩΝΤΑΝΈΨΕΙ ΤΟ ΕΓΚΑΤΑΛΕΛΕΙΜΜΕΝΟ ΧΩΡΙΟ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΜΟΝΟ.
Άντε παιδια και του χρόνου να είμαστε καλά να ξαναπάμε!





















































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Read more: Go to TOP and Bottom