Έτσι μου Στάθηκε ο Ταΰγετος (Νικηφόρος Βρεττάκος) Έτσι μου στάθηκε ο Ταΰγετος, όπως ο κόρφος της μητέρας μου. Με πότισε γαλάζιο, αψύ αίμα ήλιο και πράσινο ως να μου δέσει την ψυχή όπως την πέτρα του, ως να χαράξει στην καρδιά μου τις βαθειές χαράδρες του να σχηματίσει μες στη ζωή μου δώδεκα κορφές να βγαίνω απάνω με μοναδικό μου όνειρο τον ήλιο. Με δίψα μου μοναδική τον ήλιο, δίψα βαθειά σαν ωκεανός, υψηλή ως το φεγγάρι, δίψα που να την λυπηθεί ο Θεός. ....Έτσι μου στάθηκε ο Ταΰγετος όσο να γεννηθούνε τα δυό παιδιά του Θεού μέσα μου: η ποίηση και η αγάπη.

.

ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

Κυριακή 30 Μαΐου 2010

ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ..

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΗ ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ!
ΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΝ ΜΙΚΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΛΗ ΟΜΟΡΦΗ ΒΟΛΤΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟ ΠΑΡΚΟ ΤΟΥ ΟΣΕ ΟΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΕ ΧΩΡΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ!

ΔΕΙΤΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΩΤΟ .......


ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΚΟ...

ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ....

ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ


ΩΡΑΙΑ ΗΤΑΝ!
ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΠΑΛΙ....

(Γ-Θ)

1 σχόλιο:

ASTRAPOGIANNOS(CRITICAL MASS KALAMATA) είπε...

ee file, efxaristoume gia th sumetoxh k thn upostiriksi!! Exeis kanei kalh doulia me ta blog! an thes mporeis na sumetexeis k se emas pio energa! steile m ena mail s sto johnmourgis@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου


Read more: Go to TOP and Bottom