Έτσι μου Στάθηκε ο Ταΰγετος (Νικηφόρος Βρεττάκος) Έτσι μου στάθηκε ο Ταΰγετος, όπως ο κόρφος της μητέρας μου. Με πότισε γαλάζιο, αψύ αίμα ήλιο και πράσινο ως να μου δέσει την ψυχή όπως την πέτρα του, ως να χαράξει στην καρδιά μου τις βαθειές χαράδρες του να σχηματίσει μες στη ζωή μου δώδεκα κορφές να βγαίνω απάνω με μοναδικό μου όνειρο τον ήλιο. Με δίψα μου μοναδική τον ήλιο, δίψα βαθειά σαν ωκεανός, υψηλή ως το φεγγάρι, δίψα που να την λυπηθεί ο Θεός. ....Έτσι μου στάθηκε ο Ταΰγετος όσο να γεννηθούνε τα δυό παιδιά του Θεού μέσα μου: η ποίηση και η αγάπη.

.

ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

Μια αλλιώτικη Ημερίδα

Κέντρο Περιβαλλοντικής

Εκπαίδευσης Καλαμάτας

Μια αλλιώτικη Ημερίδα

Έχεις παρακολουθήσει ποτέ πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στο ΚΠΕ Καλαμάτας;

Έχεις διάθεση να ζήσεις μαζί μας μια βιωματική εμπειρία, με θέμα την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση;

Πάρε το ποδήλατό σου κι έλα μαζί μας, Τετάρτη 24 Νοεμβρίου και ώρα 5.00 μ.μ., σε μια βόλτα στους δρόμους της πόλης μας. Αν δεν έχεις δικό σου ποδήλατο, δεν πειράζει. Θα βρεις στο ΚΠΕ Καλαμάτας, απ’ όπου και η αφετηρία της διαδρομής. Επιστροφή στις 6.45 στον ίδιο χώρο.

Αν κουρaστείς από τη διαδρομή και διψάσεις, ακολουθεί καφές και ενημέρωση για τα προγράμματα της φετινής χρονιάς , παλιά και νέα, και τις δράσεις του ΚΠΕ Καλαμάτας καθώς και πληροφορίες για τα Δίκτυα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, που μπορεί να σε ενδιαφέρουν. Ακολουθεί σύντομο αφιέρωμα στο Φεστιβάλ Ανακύκλωσης, που πραγματοποιήθηκε κατά την προηγούμενη χρονιά στην πόλη μας.

Εμείς θα είμαστε εκεί. Εσύ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Read more: Go to TOP and Bottom