Έτσι μου Στάθηκε ο Ταΰγετος (Νικηφόρος Βρεττάκος) Έτσι μου στάθηκε ο Ταΰγετος, όπως ο κόρφος της μητέρας μου. Με πότισε γαλάζιο, αψύ αίμα ήλιο και πράσινο ως να μου δέσει την ψυχή όπως την πέτρα του, ως να χαράξει στην καρδιά μου τις βαθειές χαράδρες του να σχηματίσει μες στη ζωή μου δώδεκα κορφές να βγαίνω απάνω με μοναδικό μου όνειρο τον ήλιο. Με δίψα μου μοναδική τον ήλιο, δίψα βαθειά σαν ωκεανός, υψηλή ως το φεγγάρι, δίψα που να την λυπηθεί ο Θεός. ....Έτσι μου στάθηκε ο Ταΰγετος όσο να γεννηθούνε τα δυό παιδιά του Θεού μέσα μου: η ποίηση και η αγάπη.

.

ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

Κυριακή 8 Μαΐου 2011

ΣΤΟΝ ΑΙ ΓΙΑΝΝΗ ΤΟ ΘΕΟΛΟΓΟ
















η θέα πανέμορφη.!!!!
Η παρέα ανεβαίνει.....στο βάθος φαίνεται το εκκλησάκι που γιορτάζει...







η σάρα .........στρωμένο όλα είναι έτοιμα για το γλέντι





Σε ένα λόφο πάνω από το χωριό του Λαδά που βρίσκεται στους βορειοδυτικούς πρόποδες του Ταϋγέτου σε υψόμετρο 680 μέτρα πάνω από το επίπεδο της θάλασσας ανεβήκαμε στις 8 Μαϊου στο εκκλησάκι του Αγίου Ιωάννη του Θεολόγου όπου γίνεται πανηγύρι με οβελίες και παραδοσιακό γλέντι
Η διαδρομή που κάναμε διήρκεσε γύρω στη μια ώρα ήταν πανέμορφη αλλά και αρκετά ανηφορική. Στο εκκλησάκι η φιλοξενία εξαιρετική από τις οικογένειες που είχαν προετοιμάσει το όμορφο πανηγυράκι . Η παράδοση και η όμορφη απλότητα κυριαρχούσαν . Η εντυπωσιακή θέα της νυχτερινής Καλαμάτας και ο έναστρος ουρανός μας μάγεψε ,ενώ το ωραίο κρασί και οι νόστιμοι μεζέδες ολοκλήρωσαν γευστικά την όλη απόλαυση.



κι ενα βιντεο....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Read more: Go to TOP and Bottom