Έτσι μου Στάθηκε ο Ταΰγετος (Νικηφόρος Βρεττάκος) Έτσι μου στάθηκε ο Ταΰγετος, όπως ο κόρφος της μητέρας μου. Με πότισε γαλάζιο, αψύ αίμα ήλιο και πράσινο ως να μου δέσει την ψυχή όπως την πέτρα του, ως να χαράξει στην καρδιά μου τις βαθειές χαράδρες του να σχηματίσει μες στη ζωή μου δώδεκα κορφές να βγαίνω απάνω με μοναδικό μου όνειρο τον ήλιο. Με δίψα μου μοναδική τον ήλιο, δίψα βαθειά σαν ωκεανός, υψηλή ως το φεγγάρι, δίψα που να την λυπηθεί ο Θεός. ....Έτσι μου στάθηκε ο Ταΰγετος όσο να γεννηθούνε τα δυό παιδιά του Θεού μέσα μου: η ποίηση και η αγάπη.

.

ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ


ξεφορτώνουμε τα ποδήλατά μας και ξεκινάμε.....


.........μαζέψαμε και τη ρίγανή μας

Στάση στο εκκλησάκι του Άγιου Πέτρου νερό από την πηγή και φαγητό για να πάρουμε δυνάμεις.


πανέμορφο δάσος με πανύψηλα δέντρα που μας χάριζαν τον ίσκιο τους


ξεκούραση και καφεδάκι στο τουριστικό Ταΰγετου

Πάλι φέτος βρεθήκαμε στο όμορφο βουνό μας το Ταύγετο για να απολαύσουμε λίγες ώρες ξεγνοιασιάς ποδήλατώντας μέσα στους δασικούς δρόμους σε μια μοναδικά ωραία διαδρομή κοντά στη κατασκήνωση της ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑΣ . Ανηφοριές , κατηφοριές και πολύ κέφι με τα ποδήλατα μας διασχίσαμε τη διαδρομή Αγιά Μαρίνα - Άσπρα Χώματα -Άγιος Πέτρος - Αγια Μαρίνα σε τρεις ώρες .


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Read more: Go to TOP and Bottom